Subject: FW: KIIRE! Fooriobjekt (Riigitee 11420 Saku – Laagri tee km 8,29-,30 ülekäigukoha foorisüsteemid)
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 09:37:12 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 3, 2024 8:57 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; 'Indrek Brandmeister' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: KIIRE! Fooriobjekt (Riigitee 11420 Saku – Laagri tee km 8,29-,30 
ülekäigukoha foorisüsteemid)

Tere,

Siin on nüüd arvestatud kõikide seniste märkustega. Palume kooskõlastust 
võimalikult kiiresti, sest venima jäänud menetlus on muutnud objekti 
valmimise ajakriitiliseks.

Lugupidamisega

Talvo Rüütelmaa ▪ ITS projektijuht ▪ TRAFFEST OÜ ▪ Artelli 8c, 10621 
Tallinn, Eesti ▪ Tel +372 5336 4032 ▪ [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  ▪ www.traffest.com 
<http://www.traffest.com/>